Min skolgång!

image4
Ja då ska man börja med berätta om sin skolgång.. Jag gick i en vanlig
grundskola tills jag börja trean för då fick man reda på att jag har dyslexi :( då fick man flytta till en säreskola var ju mindre skoj.. för den ligger några mil hemifrån så fick åka taxi varje morgon blä:( bara ett problem man hade åksjuka snacka om att man spydde nästan varje morgon blä:(. men kan skriva lagom bra idag mot för några år sen. Förut kunde man kanppt se vad  jag hade skrivit.  jag går säregymnasuim  på en hantverkslinje man går fyra år där:( men ska bli skönt  med en termin kvar:)

Jag är stolt för den jag är:) Jag  kunde inte bestäma att skulle få dyslexi det fick jag bara.
Jag fick börja på säreskola för att jag skulle bli bättre på det jag inte kunde.. Börja blir trött på folk som har fördomar om folk som går på säreskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0