Då blev det att vara hos föräldrarna i helgen.



Då är man i överum känns bra:)
Men tråkigt att min älskling blev sjuk:( Krypa på dig älskling. Men hoppas att vi både mår bra nästa vecka så vi kan träffas.. Men blev en helg hos föräldarna i stället.. Så blir att tvätta imorn. Bäst att passa på när man är hos dom. Är så jobbigt med tvätttider jag vill tvätta när jag känner för det.. och det kan jag ju när jag är här hihi.. Nu är det kväll fan vad tiden går fort allså snart måndag känns det som.. Jag är hes som en vet inte vad kan knappt prata. Jo just det bara några veckor kvar tills man är 20 så bara längtar. Så sörjer jag:(  Ingen elitserien i år heller för Leksand. Vi får satsa på nästa år i stället då hoppas jag fan det går.
Mvh. Anna

Kommentarer
Postat av: Madelen

Dina leksingar va ju skit dumma mot malmö! :( Det tycker vi inte om..

får hoppas på att malmö och leksand kommer upp nästa gång :)

2008-04-11 @ 18:36:27
URL: http://tjillevippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0