Då har man köpt årets majblomma.

image38

Då var det onsdag:)
snart kommer killen till än så underbart:) Hoppas morsan och farsan bestämer sig för att åka till linköping för vill så gärna köpa en klänning till student:) har sett några snygga klänningar men vill inte vara vit. Jo idag köpte jag en majblomma fan så snygga de är i år mina färger helt klart:) Idag hade vi friluftsdag jag var på spinning så glömde jag min vatten flaska där men skitsamma skulle endå kasta den. Sen bowla vi skit skoj jag kom tvåa med ett poäng mindre så surt allså.. Nu är man hemma ska slappa ikväll har så ont i rumpan efter spinningen. Vilket tråkigt väder det har varit idag usch allså. Saknar min älskling massor men snart träffas vi:) Igår har vi varit tillsammans i fyra månader snacka om att tiden går fort:) I sommar blir det ett halv år:) Alla trodde säkert att jag skulle vara singel hela livet hihi.. Men nu ska man försöka att se om man orkar att göra något.

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0