Då var det fredag!


jag ny för årethihi sötkär och galen
Idag har man handlat på marknaden blev rätt mycket endå. Det jag köpte var: Godis, Nötter, T-shirt, Pins,m.m. Gick med mina kompisar.Så nu är man trött i fötterna hihi. Sen kom pappa och hämta mig så nu sitter man i överum och ser på talang. Fast håller på att bli galen på min näsa och ögon tror jag är känslig mot pollen:( Nästa vecka händer det mycket två möten. Sen shoppa på fredagen ska bli skit skoj sen dagen efter.. hjälp då blir man 20 år undra om man får något hihi. imorn blir det att fixa inbjudningskorten till studenten. men nu ska jag fortsätta att se på talang.

Mvh. Anna

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Jag har aldrig varit alergisk förr. Hopps verkligen inte att jag förblir det. :P

2008-04-25 @ 23:02:52
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0