Då var helgen över snyft:(



Det har varit en underbar helg:)
Min älskling kom med den tidiga bussen i fredags vid tre typ:) Så undebart att träffas efter några veckor. Det blev mest mys och prat om flytten. Vi tog lite kort det blev faktiskt bra:) Det var länge sen jag blev bra på kort nu. Morsan och farsan var här i lördags och ville prata om flytten och min födelsdag som är snart. Vet inte om vi kom fram till så mycket men blir säkert bra i slut änden. Idag är det söndag då skulle min älskling hem snyft saknar han redan:( Men snart bor vi ihop då träffas vi hela tiden hihi. På fredag är det marknad längtar ditt ska bli så kul. Ska handla lite men inte så mycket behöver bara strumpor och nötter måste man ha är ett måste på marknaden hihi. Snacka om att alla hatar min soffa. Man åker ner i den är nog bara gjort för att en ska sitta i den hihi.. ska bli kul att se vad man får på student och 20års present:) Blir glad för vad som helst. fast mest sur att jag inte kan ha smörgåstårta med räkor på. Fast kanske bättre att ta bort räkorna en att må dåligt på hela studenten. Men nu slutar vi för idag.. Hoppas Andra avenyn är lika spännande ikväll som sist.

Mvh.Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0