Torsdag jag mår bra idag faktiskt!



Då är det torsdag idag.
Mår bra idag faktiskt var säkert för min älskade kille ringde och sa att han skulle komma i helgen!! Då är det bäst att bli frisk fort hihi... Idag får man försöka plocka lite. Ser för jävligt ut i lägenheten efter man har varit sjuk. Får se om mina föräldrar kommer ikväll och hämtar lite kartonger.. Men nu måste jag duscha och laga mat.. Dom två söta katterna på bilderna är min killes:) Den andra är på mig rätt gammal får nog ta lite nya kort..

Mvh. RosaPulverAnna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack tack

2008-04-10 @ 21:40:27
Postat av: Madelen

Du förstod mig luriga beskrivning på hur man gjorde bilderna minder :) söta katter anton har, diggar det pälsigaste hårbollen :)

2008-04-10 @ 23:01:32
URL: http://tjillevippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0