Vilken härlig dag.



varmt


idag har det varit varmt:)
jag hatar värmen tål den allså inte ser ut som en tomat:( idag har man skickat in en av mina ansökningar till en folkhögskola som måste vara inne denna vecka den andra får jag ta nästa vecka. Jo så var man på möte om min nya utredning den börjar i maj någongång. Så denna gången snacka vi bara vad jag kunde och vad mina problem var. Så berätta jag att jag skulle flytta med:) Längtar verkligen ditt att få vara nära sin älskling hela tiden:) Imorn valborg är jag den enda i sverige som inte fira denna högtid. Blir nog att vara hemma hela kvällen men vad fan jag blir inte ledsen för det. Men nu ska jag slappa och få bort huvudvärken som jag har idag också:(

Mvh. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0