Då var man i Bräkne-Hoby Vilken Håla!

vackert

Då så i tisdags åkte man till skolan. Snacka om att man var nervös. Sen hämta man nyckeln. Sen Onsdag var det massa info så man trodde att man skulle få migrän. Men allt har gott skit bra trivs. Men saknar min älskling massor. Jag åker hem nästa helg. Vi har fått schema och allt. Jag bor ju i hus H Massa trevliga typer från sverige mest från skåne. Vi ska göra massor ska fråga på måndag om extra ämne men beror hur det går med schemat. Men får se hur det blir. jag umgås med två mest. Fast man snackar med alla typ. Vi ska klippa får och färga garn nu i början. Stackars får säger jag. Men nu ska man hitta på annat blir inte så mycket data. För man umgås mest med folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0