En underbar helg hemma:) synd att helgerna går så fort.

vackert

Då var man tillbaks i plugget efter en snabb helg tråkigt nog. Jag kom hem i fredags vid fem. Var hur underbart som helst.
Vi blev bjudna hem till svärmor. Min älsklings syster fyllde 18 år så blev lite kalas med tacos och kladdkaka.
Var jätte gott och trevligt.
Sen när vi kom hem blev det en lugn hemma kväll med massa härligt mys och film.

Sen på lördagen sprang vi ner till Audio Video och fixa mitt internet. Min snälla mor lova att betala mitt gamla internet så fick skaffa tillbaks det och jag är jätte glad för det. Känns underbart att sitta vid sin egen burk:)

Sen gick vi till ica och köpte lite mat med till skolan. Skolan ligger i en håla så finns inga bra affärer.
Sen kom vi hem och laga lite gott mat mums:)

Sen hade min älskling köpt ett spel på loppis som vi spela. Det var jätte skoj fast jag förlora men skitsamma¨hihi.
Så helgen var underbar men tiden gick snabbt tvyärr.

Nu får jag se när jag åker hem nästa gång hoppas på snart.

Idag har man gått upp tidigt vid halv åtta för att hinna med bussen och det gjorde jag.
Pussa hejdå åt min älskling och katterna. Alltid jobbigt att åka är en känslig dam.
 
Men när jag kom till plugget så packa man upp och såg lite film med dom andra.
 
Japp imorn ska man gå upptidigt. För ha engelska på morgonen synd annars kunde jag få sova länge för annars börjar man halv elva fast nu böjar jag vid tjugo i nio.

Så nu får jag säga godnatt! Ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0