Första helgen på skolan..


usch vilket väder

Ja, vad gör man. Inte mycket vädret är hemskt som det vore november. Vi har hyrt film och handlat lite. Ringde min älskling:):) Måste höra hans röst. Störde lite hihi men skitsamma. Var lite nyiken vad han gjorde.
Man har blivit lite svartsjuk men tror det är för min gamla mobbing från när jag var liten. Det har för störst massor.
Sånt glömmer man inte bort i första taget. Men blir det för allt till och med lite svartsjuk på folk man inte känner. 
Så nu måste man lägga av.

Men alla har vi våra brister har jag märkt alla har något som är fel. Så ska vara glad för den jag är. Men sa till att jag ska ringa min älskling på torsdag innan jag åker hem till ön igen Så han vet när jag kommer hem men det kan jag säga blir vid fyra fem tiden på eftermiddagen.. Ska bli skönt att komma hem lite vill kramas och pussas. Fattar inte hur man kan sakna närhet så mycket och sin kille.

Men så ensamt i min säng väldigt ensamt. Men får bita ihop ett år. 
Jag har köpt lite bilder som jag har på vägen en katt och två Zelda bilder. Min kille verkar lite förvånad och det förstår jag inte min grej kanske.
Men dom är skit snygga så tänker jag på min kille när jag ser dom.  Det var halva priset och köpte två skor för 49kr. Så bra köp när ett av paren skor kostade innan 399kr innan. Ska bara säga en sak  nu har syrran fattat att jag har blogg jippie trodde hon fatta det innan. Så nu är jag länk på hennes blogg coolt.

Ikväll kanske man ska passa en hund men hon har inte hört av sig än. Så får se sen. På tisdag ska vi ha en sån där tråkig friluftsdag blä säger jag verkligen. Vill inte det.
 Så ska vi färga garn jag hoppas på bra väder. Imorn söndag ska man leta efter mosa och björklöv som vi ska ha till färga garnet på måndag. Kanske blir kul vem vet får se.
Väntar spännade på att det ska blir vår och sömnad.
På måndag blir det möte så ingen sovmorgon eller vi börjar klockan .08:40 alla dagar utan måndag fast inte denna måndag för det där jäkla mötet.
 Vi slutar bra tider endå fredagar och måndagar är bäst tycker jag. Fast nu är allt  rörligt med info så min älskling tyckte nog jag var lite konstig när vi prata är så mycket i huvudet nu.
Ni borde bara veta hihi.
Men nu måste jag nog gå och laga mat börjar bli hungrig hihi.

Ha en bra kväll mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0