Jag kom tvåa i tipsrundan av alla på hela skolan:)*Stolt tvåa*


Söt emo katt

Japp idag skulle man gå 14km snacka om att mina fötter är lite trötta idag. Gick faktiskt med fröken så jag lärde känna henne lite bättre. Så känns bra:)
 Så har jag frågat om jag får gå tidigare på fredag för ska med tåget då och det fick jag hihi.

Jo vet ni vad jag hade 9 rätt på tipsrundan så kom tvåa hihi. Känner mig jätte stolt att komma tvåa bara med 9 rätt av 12:) Kommer inte ihåg vad hon som kom först hade:)
Så fick man välja vad man ville ha jag tog en liten ram tror jag ska måla den svart faktiskt:)  

Så snacka jag lite med min engelska lärare jag börjar på måndag morgon så får säkert ingen sov morgon då. Men gör inget. Måste endå upp och äta frukost innan de stänger.

Jag har haft migrän nu några kvällar. Tror jag dricker och sover för lite ibland och för mycket ibland. Men det får man ta:)

Sitter och fundera tror denna helg kommer gå snabbt åker hem på fredag och ska åka tillbaks på söndagen får se vilken av bussarna jag tar på söndagen. För vill inte komma för sent heller. 
För jag kommer ha med lite saker som sagt. 

Men längtar tills fredag:) Jag vill kramas och pussas!!

Satt in denna fina bild:) Rosa och svart älskar det massor:)

Men bäst att gå hus möte i vårat hus:)

Ha det bra kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Elenor

Va stolt jag blir över dig.. komma två på tips promenaden.. inte illa.



Du får se till att dricka ordentligt med vatten så du slipper huvudvärken!!



Kram Syrran

2008-08-27 @ 18:15:09
Postat av: Anton

Vad duktig du är min älskling ^^

Flickorna och jag saknar dig

2008-08-28 @ 02:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0