Så tillbaks efter dator problem!



dataproblem

Hejsan igen nu har man varit borta ett tag. Som sagt min älsklings data hade dött eller nästan. Men nu är den hel och fin. Vad har hänt sen sist jag skrev är väl rätt mycket men orkar inte skriva ner allt. Kan börja med att jag har fixa det mesta till skola nu:) Har bara den där jäkla saxen som jag ska gå på jakt på i slutet av veckan. Så väntar man på hyreskontraktet från internetatet från skolan men kommer säkert i slutet av veckan:) Så på tisdag åker man ner. Fy vad denna sommar har gått fort. Så blir lite jobbigt att åka ifrån sina tre älsklingar:( Men får se om jag stannar på skolan första helgen. vad har hänt mer då. Fick ett jätte fint kort från mormor för att tacka för blommorna på morfarsgrav. Har gått ett år sen han gick bort och jag saknar han massor! Så mår pappa lite bättre han har blivit sjukskriven längre. Så skicka pappa över lite pengar till mig. Har inte fått några pengar i sommar och jag har levt snålt och åter snålt i sommar. Jag har typ levt på min älskling känns det som. Mina csn pengar kommer inte förens jag har börjat plugga och då ska min älskling få lite pengar av mig. Så nu har man lite pengar på kontot så jag klara mig iallfall. Men på fredag ska vi firar 8 månader tillsammans:) Med lite middag hemma:) På lördag blir det bio med batman:) Så hoppas verkligen den är bra. Jag är nervös redan in för plugget. Ska packa lite mer på söndag nu har man bara tagit fram det som ska med:) Men nu ska jag göra annat får skriva mer sen.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Madelen

JAg fick oxå ett fint kort ifrån mormor :)

2008-08-13 @ 18:59:00
URL: http://tjillevippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0