Sista fredagen på lovet:(


bestick

Idag är det fredag snyft vad tiden gå fort allså. Vad har man gjort idag. Hm busat med killen med en varm gaffel inte så smart kanske. han blev lite sur men mensmonster som man är så får han tåla lilla jag som blir ett monster. Jag har fått min post nu:) Och från skolan med jag ska bo i hus H rum 5 låter intressant. Har redan sagt till att jag kommer på tisdagen:) Så nu är det bara att packa och se om det får plats. Jag är känd som dålig packare. Ikväll ska min kille och jag äta gott och firar att vi har varit ihop i åtta månader. Köpte hem lite gott som vi ska till laga:) Vad getingar det finns försöker få scrat att låta bli dom. Just kolla vädret ska bli dåligt väder på tisdag hoppas det blir bättre i veckan så jag slipper lägga ner regnkläder. Men får se närmare i veckan hur det ser ut på väder fronten. jag ser på en serie eller film vad man nu ska kalla det:) Den heter Den oändliga historien Skit bra en film precis i min smak. Är 6 delar på över 6 timmar men har en del kvar:) Som jag ska kolla på snart tänkte packa lite först. Men får skriva mer senare:) För nu ska min sötnos ha datorn.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0