Ska ha extra Engelska utöver min kurs jippie:)

språk

Nu skriver man nästa varje dag.
Idag är man skit trött fråga mig inte varför eller jo läste min bok igår och den är skit bra så fasna lite i den som sagt.

Idag har vi haft stormöte.

Inte så kul för man börja kl.8:40 och i vanliga fall på en måndag börjar vi vid kl.10:30 lite surt som sagt. Då vad hände på mötet: Rektorn snacka om massa saker.

Sen kom det till att man kunde välja extra ämne engelska och matte.

Jag tog engelska och snacka lite med läraren vad jag ska ha för nivå som skulle passa mig och hon tyckte B men skulle känna på i början annars får jag gå ner till A.
Jag ska börja med Engelska B.
Men låter fan skit svårt så går säkert ner till A rätt snabbt. Men ska jobb skiten ur mig nu. För jag har levt lite lätt förut men lat som jag är har man inte sagt till och när man sa till så lyssna ingen på en.

MIn pojkvän har fan lärt mig mer engelska än det jag gjorde i plugget. Så nu ska jag bli bättre och jag tänker inte ge mig. 
Om jag får lite problem med engelskan så ringer jag till min älskling och säger hjälp mig med detta hihi.

Som sagt  jag har sett att de flesta jobb gräver lite engelska kunskap.

Så hoppas det blir bra. Min kille blir säkert glad om jag kan lite mer engelska så slipper han höra mitt tjat om svensk text på filmer hii.

Men nu ska jag dra innan jag går ska jag säga kanske ska gå 14km imorn. Bara säger hjälp!!

Men ha det bra mina läsare!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0