Söndag med slapp dag!


gullig

Idag söndag gör man inte så mycket.
Har varit och lämnat filmen man hyrde.
 Sen så vakna man med migrän för man var uppe till två på natten och snacka med dom andra. Kul som fan så man får väl ta lite migrän.
Så plocka man lite löv inte så kul kanske i detta väder.
 Idag sitter man på datan länge finns inget annat att göra här. Har skrivit ett helt A4 på saker jag ska ha med mig nästa gång jag åker hit allså på söndag nästa vecka.
Längtar tills jag ska hem:) Saknar mitt hem.
Fick ett söt sms från min älskling Anton igår kväll:).

Jo just det ska fråga lite sött när jag kommer hem om jag får ta med mig lite manga filmer har några som jag tycker om. Tänkte ta med laptopen så man kan se på film och spela musik. Så blir lite grejor med denna gången också. Men blir säkert bra det.

Måste bara säga de säger att man går upp i vikt när man går på en folkhögskola men kan inte stämma här iallfall så mycket backar och trappor det är här så går man nog ner i vikt i stället. Bra för mig som vill gå ner några kilon till.
Så ser skolans byggnad ut som ett behandlingshem eller sjukhem. 

Nu byter jag ämne igen hihi.
Jag ska klippa mig så kollar läget i denna håla.
Finns två ställen ska gå in på den ena imorn och kolla så får jag av göra vilken som ser bäst ut och fråga om priser. Tänkte klippa mig och fixa ögonbrynen.
Men sen färga håret själv och lite hjälp av min klasskompis Coffe.
Tror det blir svart hårfärg älskar den färgen och tycker jag passar i det eller så blir det blåsvartfärg men får se vad dom har i ronneby sen.

Men livet rullar på har fått pengar lever snålt som sagt. Blir inte mycket julklappar till släkt och vänner i jul.
Jag får ju planera som sagt vad som händer nu.
Fundera på om jag ska söka jobb sen innan jag slutar tänkte ta en paus från mitt pluggande och tänka vad jag vill bli. 

 Men nu ska jag sluta att skriva för idag.
Ha en bra dag mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0