Underbar helg!


får flickor

hejsan hoppsan nu skriver jag innan mitt internet tar slut sen kommer jag inte skriva på ett tag eftersom min killes dator bråkar:) Kan bara vara inne på msn på mobilen sen. Igår var man lite dålig i magen men eftersom man var på köpstaden så kunde man köpa lite färska blåbär för 20kr litern:) Mums jätte gott och magen blev faktiskt bättre. Jo var på banken men hann inte få mitt nya bankkort så fick ny tid tills på tisdag då kommer allt bli fixat:) Så har man köpt lite till skolsaker. Ett anteckningsblock för 12kr billigt och bra:) Så nu är det bara en sak som fattas en sax:) Så ska jag fixa biljetterna på torsdag för då ska man kanske tlll kalmar på rixfm festival:) Ska bli skit kul:) Så är jag klar men måste packa en gång tror jag för se om jag får plats med allt i väskan hihi. Men blir säkert super bra:) Hände inte så mycket igår kväll. Min kille och jag kolla på film och jag satt på datan lite innan det slutar idag någongång. Jo så ringde det igår om sommarjobbet sak sökte redan i juni om jag kunde jobba nu. Men tacka nej för börja plugga snart så dumt att tjafsa med csn. Så blev lite sur för han ringde i juni och fråga och då sa han att han skulle kolla om han hade något i juli. men nu är det augusti. Om han hade ringt tidigare hade jag tackat ja direkt. Jobb tackar man inte nej till men nu gjorde jag det. Idag har man fått sova länge. Denna vecka har man gått upp tidigt för har haft lite att fixa. Men bra att öva lite innan skolstarten. Idag sitter man på datan igen kollar runt lite och hitta lite recept. Så såg man något som såg jätte gott ut. Så vi gjorde det och min älskling sprang och köpte ägg och grädde. Det vi inte hade hemma.

 ugnsomelettugnsomelett med svampstyvning:) mums

Det blev ugnsomelett med svampstyvning. Det blev super gott. Lätt att laga. Bra för mig som hatar att laga svåra saker. Ska lägga upp bilder på mästerverket :) före vi hade på svampstyvningen och sen efter:) Blir det bilder på:) Men just nu tar man bara lugnt i det tråkiga vädret. Min älskling har köpt snickerstårta som jag ska sitta och mumsa på sen:) Man får se var man hittar på ikväll blir nog rätt lugnt med tv kväll:) Men nu ska man kanske skriva ett brev till maja:) Men får se hur jag gör. Ska bara säga nu blir det inte data på ett tag lite tråkigt faktiskt. Då hinner man med mycket iallfall. Kan läsa och spela sims. Vill se vad som händer när man dör i sims:) Men nu får ni ha det bra så hörs vi:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0