14 dagar kvar tills lovet:)


mums

Nu titta man in efter en jobbig dag ryggenvärken fortsätter att värka men men vet inte vad det beror på men skit samma.. Får väl Anna tåla.

Denna vecka är det allså Tovning och filtning på schemat..

Sånt har jag gjort förut så har väl inte lärt mig så mycket nytt bara nya tekniker.

Igår kolla man på film blev rätt sent man kom hemma så man är lite trött men kan inte sova endå somnar inte förens ett men jag behöver inte sova många timmar..

Hoppas jag går och lägger mig tidigare när jag kommer hem för jag behöver nog det endå..

Som sagt 14 dagar kvar till man får lov längtar men måste ta reda på vilken tid vi slutar så man kan kolla på bussar hem vill inte komma hem hur sent som helst..

Blir galen på csn vilka dum skallar får ju inga pengar i december som jag har berättat men får dubbelt i januari fattar inte hur dom tänker?
Allså man har ju räkningar i denna månad med men dom tycker man ska kunna spara men lixom jag går på en utbildning där man måste ha massa saker till ?

Så ge mig pengar:(

Annars har jag det bra men vill lixom ha lov nu och man får nästan lov tidigast av alla jag har snackat med:)


Men nu vet jag ej vad man ska skriva mer så ha en bra kväll mina tjärnare hihi.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0