Då var det avklarat!

Ok vad har hänt sen sist man var här?

Jo igår var det sista dagen i november och söndag allså 1 advent.

Vad gjorde jag jo gick upp tidigt packa det jag skulle ha med mig tog med mig lite av mina tyger så väskan vägde fan mycket endå..

Sen kom svärmor och hjälpte till med julpyntet..
Hon hade med sig jätte gulliga gardiner röda med sjärnor på.

Så putsa hon fönstren sånt är jag kass på så det var kul att någon som kunde det hjälpte mig och min älskling med det.

Så fick man tid att prata lite själv med svärmor var bra faktiiskt jag har svårt att snacka med folk i stora mängder.

Sen fick man följa med på fika till svärmor och det var bara Hanna hemma så det blev en fin och lyckat Advent.

Så föllde jag med in till kalmar slott på julmarknad var jätte fint skillnad vad jag är van vid.

Sen gick vi lite på stadens julskyltning fint som tusan..
jag köpte inget snål som fan nu denna månad när man inte har pengar.. 

Men svärmor var snäll och betala inträdet till kalmarslott för mig och Hanna.
 
Så var trevligt tomt utan älskling men han träffar jag ju om två veckor och två dagar hoppas det går fort.

Men annars är det lugnt jag har hoppat av engelskan idag kändes hårt men endå som en sten som lossnat från hjärta har kommit loss engelskan har tagit mycket tid och jag missade alltid en timme från textilen och den timmen tog mycket
på mitt arbete.

fin

Men jag var välkommen tillbaks till engelskan men känns som att jag vill plugga sånt när jag har mer tid och det kanske blir i dalarna vem vet vem vet?

Så nu får man sovmorgon varje måndag inte för jag har problem att gå upptidigt.

men idag är det tovning som veckans arbete har redan gjorde det så får göra det igen har funderat lite på vad jag ska göra tänkte julklappar till min pojkväns familj.
 
Min älskling och jag har dåligt med pengar så då kan man ju ge något som inte kostar så mycket.

Är ju endå en tanke och oftas blir man mer glad för något som någon har gjort.
 
så får se om det blir några julklappar får se vad älskling säger sen när jag kommer hem..

Hihi igår satt jag och tänkte på den dagen jag kommer hem det är ju den 16 allså en tisdag och då kommer min älskling kanske vara på rollspel.

Det jag tänkte var kommer bli som i somras jag satt hemma och vänta.

Sånt ligger man och tänker på nätterna när man inte kan sova.. Det är ju bra att man tänker på sånt..

Men nu ska man snart dra till plugget bäst att fixa i ordnings sig..

Ha en bra dag mina härliga läsare!!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0