Dessa jävla högtider


jukatt

Som sagt blir galen på såna här tider folk är helt galna dom bara handlar och handlar endå gnäller dom om finanskris och allt annat.

Vart får dom pengar ifrån?

En annan är en snål student känns som man har jätte lite pengar och det har jag men endå funkar det rätt bra endå känns det lite jobbigt att veta att kontot inte är så fullt som det brukar vara.

Men denna vecka har varit lugn och deppigt..

Försökt att vara en underbar flickvän och det verkar som jag har varit det iallfall. 

Så börjar man bli förkyld också igen känns det som inte bra att byta luft..

Men ikväll ska man till svärmor och lämna julklappar blev några söta små klappar.

Har inte blivit så många klappar i år bara några små fina saker som visar att man tycker om folk man känner är iallfall det viktigaste tycker jag en tanke.

På söndag ska jag till hålan Överum och firar jul massor man ska hinna gör och träffa på några dagar.

Vill hälsa på morfars grav också är viktigt för mig nu i jultiden.

Blir lite julfirande i överum hos mina föräldrar bra för en person som inte är så mycket för högtider blir galen på folk som ska ställa till värsta festen för det är jul och nyår.

Varför fira ett nytt jävla år med moderaterna i makten så tänker inte jag firar det.

Men nu ska man inte vara sur för snart ska man se på en bra manga serie och läsa en bra serie med så livet lever vidare man får försöka bita ihop.


Ha en bra dag synd att musikhjälpen slutar idag snyft.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0