Färgat håret Rosa och åkt hem till Öland!!


hihi

Då är denna helg slut

I fredags var man i plugget.

Jag gick och fråga fröken om jag fick ledigt måndagen och tisdagen.

Det fick jag med sa att jag och min kille firar ett år på måndagen allså imorn.
 
jag tyckte det inte gjorde något att jag missa två dagar var bara julpyssel endå så det gör inget.

Men fredagen sluta med att jag kolla efter busstider men fanns inga bra tider på söndagen så åkte hem igår eftermiddag.

Var ett bra val av mig att komma hem på lördagen hade inte klara av en dag till på internatet..

Så färga jag håret hela fredagen och det blev rosa det är jätte snyggt tycker jag men skicka en bild på mobilen till pappa han tyckte inte om det hihi.

Men han ska få se när jag kommer ner ditt..

Men lägger in bild här och har inga bra bilder för dom finns på mobilen..

Men först när jag är blond efter blekiningen och sen i slut resultatet Rosa..

rosa

Men jag kom hem igår.

Var underbart att komma hem nu ska man stanna här länge!

Vill nog inte åka härifrån nu..

Idag har jag handlat lite ska julbaka men glömde hälften så ska handla det sista imorn..

Imorn firar jag och min älskling ett år:)

Vi har inte planerat något att göra men blir väl mys och någon film:)

Men nu ska jag göra annat.

Ha en bra kväll mina läsare..

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0