Helgen blev lyckad!!

scrat

Då är man här igen..

Kan börja med helgen.

Fredagen:

 var det skola halva dagen vi hade konst vi har inför textiltrycken som börjar i januari.

Jag tyckte det var lite tråkigt börjar tröttna på konst eftersom man har haft det i fyra år innan.

Men sen gick man upp till internatet och duscha.

Sen på eftermiddagen gick jag upp och vävde på mitt överkast.

Sen blev det att gå över till en kompis blev inte så länge för man skulle ju ut och resa dagen efter..

Sen blev det sängen och sov som en prinsessa hihi..

Lördag:

Vakna tidigt denna dag men det var det värt.

Jag och en kompis skulle till Malmö:)

Jag skulle handla upp mitt presentkort på Shock jag fick förra året..

Det blev en lång resa på över två timmar med massa folk.

När vi väl kom fram trodde jag nästan jag var i Danmark allså såg nästan ut som det i Malmö.

Då blev det att gå till Shock var en bit ditt när vi väl kom fram blev jag över lycklig är som en dröm att komma inen sån affär för en sån med denna stil jag har..

Jo för presentkortet köpte jag mig en klänning som kostade 649 så den kosta för mig bara 49kr billig klänning det blev.

klänningenpå tågetrosa spännen

Men köpte lite hårfärg och blekningsmedel för jag ska färga håret denna helg som kommer nu men det är hemligt vilken färg det blir:)

Det får ni reda på om det blir bra lovar;)

Sen gick vi till en annan affär där blev det bara två spännen som var rosa och en pins.

jag har inte så mycket pengar så var det ända jag köpte och mat då:)
 
Men resan blev lyckad men var verkligen trött när man kom hem.

Lägger in bilder från resan..

Söndag:

Då var man verkligen trött och inte mindre bättre att man har mensvärk blä säker jag..

Blev en lugn kväll med Andra Avenyn på webbtv till läggdags.

Då var denna helg slut och just det snacka lite med min älskling.

Kanske inte så smart när man är på sånt där dåligt humör jävla menshormoner:( 

Men gick bra kunde hålla lugnet.

Var lite tjatigt att jag skulle komma hem men längtar verkligen måste stå ut i 7 dagar nu hoppas det går fort.

Idag har man inte gjort så mycket varit i plugget sista veckan massa skit som måste bli klart vilken press man har på sig.
Vi har ett egetarbete som måste vara klart till torsdag.

Har börjat med det idag satt dom första stygnen blev faktiskt hyfsat bra .

Sen kanske man kan vissa sin älskling så kan han få pröva lite.

Men stressad är man som tusan får försöka lugna ner mig lite..

Men imorn ska man sova över hos en kompis och ha luciavaka eller vad fan det heter lite tidigt men det är lucia på skolan på onsdag.

Men nu får man nog sluta att skriva annars har jag ju inte mer att skriva om i veckan..

Så ha en bra kväll hoppas ni slipper mensvärk!!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0