Jobbig vecka:(


rosa manga

Jadå skriver man så här tidigt för orka inte igår.

Har haft en jobbig vecka mått piss det går upp och ner.

Sur den andra dagen sen ledsen.

Jag trivs inte i klassen känns som man måste tävla där och så är det jobbigt att bo på internat.

Tur att man har en termin kvar får kämpa men finns inte mycket kämpar glöd kvar.


Jo här om dagen höjde jag rösten åt fröken skulle ha gjort det för alla så alla fick höra vad jag tyckte men gjort det i datalsalen.

Om man har egetarbete så tycker jag det är piss att skriva precis likdant som det andra sätt bilden på samma ställen känns som ett grupparbete i stället för eget.

Men fröken blev chockat att jag som inte är den som säger mest i klassen höjer rösten och säger ifrån.

Men är piss trött på klassen överisttare eller kelgris till fröken.

Man måste verkligen tävla för att få massa hjälp piss jobbigt så fattar ni att man är trött.

Ska bli underbart med lov kanske man kan må lite bättre än på skolan,


Idag ska man redovisa skiten som vi skrev är bara fem minuter så får se hur mycket jag hinner med tänker inte göra en stor grej av det för då skulle vi behövt fler veckor på oss..

Sen är det pepparkaks tävling och jul lunch så blir en lång dag tråkigt för är trött idag.

Sen är det fredag och inför textiltryck. 


Snacka med min älskling på msn igår det behövde jag verkligen var som allt det onda försvann hur kroppen. 

Men fick mig mer att vilja komma hem men som sagt är torsdag idag så det börjar att bli några dagar kvar. 


Men nu kanske det är bra att jag slutar innan jag måste gå upp till klassrummet är lite nervös för redovisningen.. 

Ha en bra dag mina vänner.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0