Julen och några dagar efter.

fina paret.

Då har man tagit sig lite tid att skriva då..

skulle berätta vad man fick i julklapp men ska vara lite lat så här slutet på året så tänkte slippa skriva det och ni kunde kolla på bilden i stället smart eller hur men har inte fotot allt så kanske inte va smart  haha.

Detta är lite av det..
 
bild 1. Är det mesta mitt och lite som är Antons med och jag fick mer men glömde att fota min julklapp från min älskling Anton tar foto på den en annan gång.

bild 2. Är Antons julklappar ps. Mangaboken köpte jag.

fina saker ..antons julklappar

Denna bild är lite blandat men mest Antons 23 årsdags presenter.

Blev en lyckad dag med att träffa ju Anton då sen jag kom hem vi var i kalmar och åt kina buffe med Antons pappa och lillebror.
Blev bra sen kom vi hem blev massa mys. Men min älskling är precis lika snygg och sexig som innan han fyllde 23 år.




Nu ska jag sätta in bilder på våra två älsklingar kläde ut dom lite hihi.

sötkatt hatt

Pärlan bild 1. här är hon en 1700 tals flicka hihi.

Bild 2. blev hon nästan en präst med sin lilla gömma på huvudet.

Scrat en buse nu ska ni se hon som en julklapp..

lalasöt

HIhi hon är som sagt en buse men endå än söt flicka som man inte skulle vilja byta ut mot någon annan.

Då var det klart men bilder för idag orkar inte skriva så mycket idag.

men måste berätta.

hihi

Då har man börjat spela ett bondespel allså Harvest moon.
jag är helt fast.

har redan hunnit till att bli vinter.

jag har en ko, häst, hund, höna, tupp och en kyckling sen en på väg.

Men kärlekslivet går åt skogen ingen som vill ha mig flörtar med tre töser men går inte framåt allså.
jag odlar också lite men det växer dåligt på vinter ska bli intressant om morötterna klara sig..

Men är ett jätte kul spel så något ni kan spela..



Men idag var jag och Anton på köpstaden skulle ha lite sprit till nyår som ska firas ute hos Antons pappa ska bli kul:)

Men på köpstaden hitta vi lite annat med på rean vi åt på sjöbrisen också blev pizza men blev sur på halsen för fick en alleriskchock men var inga skaldjur i den lite läskig måste verkligen kolla upp detta får bli ett pricktest denna gången för att vara på säkra sidan.

Men tog hem pizzan så inga pengar kastades i sjön..

Men nu orkar jag inte skriva mer nästan gång blir säkert nästa år så Gott nytt år mina läsare!! och god fortsättning på det nya jävla året..

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0