Massa gamla minne!


vackert

Då har man åkt ner till sina föräldrar i Överum.

Känns lite konstigt att vara här eftersom man inte har varit här på ett halv år.

Jag får så mycket minne bra och dåliga men mest tänker jag på dom bra.

Hur jag och Maja lekte och busa igenom hela byn bra minne det.

Men ihop med detta finns jobbiga minnen också som kommer fram om en viss person som var på hos hela tiden.

Idag har jag lite kontakt med denna jobbiga person på msn men jag har lagt mig det bakom eller försöker men svårt hon för nekar det hon gjorde mot oss eller mest mot mig och det gör mig förbannad allså.
 
Men skitsamma jag är iallfall glad sitter och kollar på julklapparna som man ska få.

Undrar var det är för något?

Igår var man i Gamleby och Västervik och kolla in alla loppisar och hittade massor till att sy om mamma betala så länge..

Men vet ej hur jag ska få med mig allt hem till Öland blir ett annat problem och det får jag ta tag i sen.

Idag ska man träffa mormor och prata lite och åka och tända ljus på morfarsgrav.

Saknar alla jag älskar som har gått bort känns som julen blir allt mindre.

Vem vet kanske firar jul med Anton nästa år.

Men vem vet vad som händer om ett år..

Själv så första dagen jag kom hit handla vi på konsum där jag har sommarjobbat tre sommar och prata med chefen om att hon kunde fixa papper på att jag hade jobbat där och det skulle hon.

Blev glad måste fixa lite saker innan jag slutar att plugga så man kan skriva in sig på det där ams i sommar.

För då är man nog arbetslös.

Men imorn är det julafton blir en lugn dag med julmat och julklappar sen på kvällen blir det bara jag och pappa.

Men jag längtar massor tills imorn som jag alltid har gjort julklapparna lockar mest.

jag får öppna klapparna som är till anton och mig blev så glad.

Jätte nyfiken vad min älskling ska ge mig.

Mamma och pappa vet för morsan fick slå in paketet.

Men min älskling skulle bara veta vad han får av mig..

Men som sagt imorn blir det lugnt och den 26 dec åker jag hem kommer inte hem förens sju typ på kvällen hoppas jag håller mig frisk för börjar bli sjuk känner jag snyft.

Måste berätta jag har ju bilddagboken blev lite paff när jag kolla där sist en kalla mig för jävla slampa och fitta inte precis det folk brukar kalla mig mer åt jävla nörd hållet men inte fitta.

Men ingenfara klarar mig ville bara berätta det.

Men nu ska jag dra och äta mat.

Ha en bra dag mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0