Tovning och filtning veckan är slut!!

min lilla hatthatten

Nu var man här jag hitta hit nu hihi..

Har haft en vecka med massa att göra vet inte hur jag ska hinna med allt innan man går på lov stressigt som tusan.

Som sagt vi har haft tovning och filtning på schemat denna vecka temavecka som det kallas för.

jag hann med lite lägger in lite bilder har inte tagit kort på allt för det andra vet jag inte än om jag ska ge bort i julklapp.

Det blev skit bra gjorde en liten hatt som jag tänkte köpa ett hårspänne till så jag kan sätta fast den på huvudet..

Blev redigt nöjd annars brukar jag inte bli det.

Så gjorde jag en liten tavla.

Jag har fått galenskap att tillverka blommor i ull med pärlor till:)

Kommer ni se på dessa två sakerna jag har gjort.

Det andra berättar jag inte så mycket om men att det var kul att göra..

Hatten tog mycket tid och vi hade bara denna vecka på oss.

love tavlahatt, tavla

Skulle ha hinnat med att väva idag men det blev inget av det blev så inne i tovning ville inte sluta:(

Men idag jobba vi över och jag kom till rummet vid nästan fem..
 
Imorn har vi en kort dag så skönt men tänkte gå upp och väva lite i morgon eftermiddag om jag får lust har massa som jag måste fixa men har inte tid vill ha mer tid..

jag räknar ner till lovet:)

nu är det 12 dagar kvar snart 11 dagar hihi..

Jag slutar tidigt den dagen så kommer hem vi fyra halv fem den 16 hoppas hon i min klass som brukar köra mig till bussen håller sig frisk.

Så man kan hinna med bussen till kalmar.

Men lite rädd att det blir massa man ska ha med sig hem som vanligt..
Blir ju så jobbigt att bära skiten bara.

Saknar min älskling massor har inte träffat han på över en månad..
Så jag kommer bli över lycklig när jag kommer hem.

Jo vad händer annars massor på gång.

På lördag ska man till Malmö och gå på Shock jag har ett presentkort från Shock som kommer gå ut nu i december fick den förra julen och det är på 600kr och det vill jag gärna handla upp.
Så man får se vad det blir för kul för dessa pengar:)

Annars går man bara och längtar efter lovet..

men nu var det nog allt orkar inte skriva mer är slut efter dagens skolarbete..

Ha en bra natt och godnatt!

Mvh Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0