Snart vår!!

hallon/blåbär
Jag har sett vår blommor nu!!
Det är ju bara februari lixom... Nästa torsdag är det alla hjärtans dag:) vad ska man köpa till killen vet faktiskt inte vi ska ju inte träffs då. Så kanske blir att man fixar det senare när man har lite mer pengar.. saknar min Anton..  Jo just det måste jag berätta:) Jag har köpt skor till studenten. Vita fast skit snygga:) Fast hög klack så bryter väl benen på studenten hihi. Fast får väl gå in dom först:) Tiden går fort det känns i hela kroppen... Snart mitten på februari.. Jag har inte bara köpt student skor.. Jag har köpt en bikini med skit snygg.. Men nu ska jag sluta skriva för vet inte vad jag ska skriva mer!!   Mvh: Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0