Sjuk igen!! Fan också har inte tid med feber :(.

feber
Å snacka om att jag hatar att vara sjuk:(
Har massa att göra så vakna man i onsdags och mådde piss :( Var varm som inte vet vad och så spydde jag slem med :( Så skulle killen komma på fredag med :) men det gjorde han fast blev väl inte så kul för han:( när jag typ var halv dö med hosta och  hade feber. Men det var rätt skönt att inte vara ensam när man är sjuk :) fast hoppas inte jag har smitat han nu:P Och nu är det måndag:(Lite varm en men håller på att gå över :( Men blir ingen skola imorrn heller och jag som skulle hämta mitt presentkort i stan imorrn fan säger jag:) Men kan säkert gå på onsdag till plugget eller måste ditt :P snart tror väl folk att jag skolkar:P Och det gör jag inte... Har fan massor i skolan att göra:) men nu ska jag slutat att skriva forsätter en annan dag:P Mvh: RosaPulverAnna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0