Då var det fredag!

snövit

Ja då var det fredag. Har hänt mycket sen sist jag skrev. Pappa har kört i med motorcykeln och brytit fem revben och ett nyckelben. Det hände igår så vi hämta han idag. Snacka om att han har ont. Så jag får åka bussen på söndag. Måste hem har lite att fixa. Men har kollat med min bank så är bara att jag går in på banken på Öland och ändrar:) Så måste jag fixa lite mer. Men det tar inte så långt tid. Sen måste jag till kalmar och handla skolsaker. Men som sakt tycker livet flyter på bra:) Men saknar det enkla livet man hade förut när man bodde hemma hos sina föräldrar. Men just nu sitter jag och fundera. Jag ska gå upp tidigt imorn ska på loppis med Maja här i byn. Men behöver inget men kul att kolla:) Sista gången maja och jag umgås innan hon flyttar. Hoppas det går bra för henne och hennes kille att bo ihop. Många nya saker man får lära sig om varandra. Vissa är bra och några dåliga. Men går säkert bra:) På söndag kommer jag hem vid fem då min kille åker. Så får inte träffa min gulleplutt förens elva. Men nu ska jag gör annat. Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0