Det är underbart väder med massa turister på Öland!


borgholms slott

Ja nu har man inte skrivit på länge:) Har haft lite att göra. Men nu har man fixat lite iallfall sen jag skrev sist:) Jag har ringt skolan. Var en jättre trevlig kvinna som svara. Man fick vara på skolan på helgerna. Är bra så man slipper åka hem varje helg blir ju dyrt att resa. Sen sa man till att man hade bytt adress och att jag kommer den 19 augusti:) Sen prata vi lite annat om när man börjar och vad som händer de första dagarna:) Sen har man varit på banken gick jätte bra:) ska ditt imorn så hoppas mitt nya bankkort har kommit så man kan fixa det sista med överföringarna från min gamla bank. Vill ju gärna inte mina pengar försvinner på vägen. Om det inte hade kommit så skulle jag och hon jag har på banken ta det dagen innan jag åker till skolan då kommer hon tillbaks från sin semester. Men bara glad att det blir fixat. Så är jag nöjd. Så nu har man nästan fixat allt. Har lite kvar som jag måste köpa till skolan. Men är inte så mycket. Så har jag tvättat mattor. Men hjälp vad blöt jag blev men skitsamma dom blev jätte fina:) Så har jag beställt foto till mamma. Hon skulle ha ett till jobbet på sig och lite från min student. Så känns som det som måste göras går rätt snabbt. När man väl börjar med dom. Så nu är det 19 dagar kvar tills man börjar plugga. Denna sommar har gått snabbt snart vinter igen blä. Har pratat med Maja om hennes flytt verkar ha gott bra:) Glad för hennes skull *ler*. Denna vecka har det varit rätt mycket. Min älskling har varit lite sur och blir inte bättre för att hans dator bråkar hela tiden. Men idag har det varit bra vi har varit i borgholm och kollat. Sen när vi åkte därifrån såg jag en skylt på den byn där hon jag snacka med ska bo. Var en bit ifrån mig. Hoppas vi hinner träffas innan jag börjar plugga. Kristin och jag kanske ska va nästa vecka om det går hoppas på det *ler*.  Så har man badat idag med jätte skönt:) Nu sitter man hemma och slappar och fundera vad jag ska hitta på. Men blir nog att sista de sista dagarna innan mitt internet slutar på min data. sa upp det för finns ju datorer på skolan så kommer ju inte sitta så mycket med min data då. Så tyckte det var dumt att betala för något man inte använder så ofta. Kommer ju lixom inte ha så mycket pengar nu när jag pluggar. Så bra att ha så lite räkningar som möjligt. Så kan jag låna killens data när jag är hemma när vi har fixat virusskyddet. Just det är massa turister på Öland. Nu och galna är dom verkligen. Men nu ska man kolla på filmen Parfymen:) Man kanske kan få se slutet denna gången hihi.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0