Ensam två dagar och saknar min älskling.


vackert

Japp då var det helg. Igår gjorde man inte så mycket. Min älskling skulle till en polare. Så jag satt uppe till tre och såg på en film som gick på fyran. Sen idag ringde min älskling att han stanna en dag till. Gjorde inte mig något. fast saknar han endå att det bara har gått någon dag. Var länge sen man var själv och det är rätt skönt endå. Så prata jag med svärmor i telefon och hon skicka över min pojkväns lillebror med min post. Var ett brev till ifrån adressändring. Blir galen på dom. Tänker inte betala en räkning till. För jag får posten ditt jag ska men endå skickar de att jag ska bekräfta det igen. Så ringde morsan och hon skulle fixa det åt mig. För om jag ringer kommer jag bli så jäkla sur på dom. Men det blir säkert bra i slutet. Så har man fått papper från skolan:) Jag börjar den 20 augusti men om man åker långt kan man komma den 19 augusti. Så ska ringa till skolan närmare skolstart att jag vill komma en dag tidigare. Men ska bekräfta att jag vill bo på internatet en gång till. Är väl för om någon ändrar sig. Så fick man reda på vad man skulle ha med sig hjälp hur ska man få med allt. Men tar det viktigaste första veckan. Men ska bli skit kul att börja plugga men vad jag kommer sakna min älskling i veckorna. Just nu sitter jag och fundera om jag ska spela lite wow. Förut spela jag i galen grupp som skulle in i värsta farliga stället. Men var kul endå fast man dog massa gånger. Varför måste jag tycka det är läskigt varje gång på nytt ställe att sova själv och nu har jag till och med katter som skyddar mig. Fast nu bor jag på ett lugnt ställe och dom som bor här är verklig inte några nattugglor som jag är. Vill ha måndag och marknad. Ska kolla lite iallfall inte handla men kolla. Så måste jag skicka i väg massa brev på måndag. Mormor fyller ju snart år:) tvyärr så åker jag inte ner tills då. Men kommer ner senare iallfall i mitten av juli. Min kille fundera på att flytta till dalarna i framtiden. Men jag måste plugga klart först. Sen om jag ska bo i dalarna ska det vara nära till leksand if. Så man kan kolla på deras matcher. Men det får bli en framtids fråga. För nu ska man iallfall bo kvar här ett tag. Men hoppas man kan åka upp till dalarna i höst eller i vinter:) För var ju där på semester när jag var liten så kommer inte ihåg så mycket. Men nu ska man ta och spela lite wow och sen blir det att lyssna på musik. Så ha en bra kväll mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0