Marknad och så har man fått en galen ide´


sötisarsnygg kjolvi två

Idag har man varit på marknad:) Var massa folk mest turister. Har ju flyttat till turisternas ö hihi skoja. Jag träffa några släktingar till mormor:) Vi prata en stund. Jag kolla just då på döskalle kjolar. Köpte två en röd och en rosa. Kunde inte betämma mig så köpte båda:) Jag kunde ha dom när jag kom hem vad glad jag blev:) Min älskling var med så vi köpte nötter och filmer. Sen köpte min lillepojk ett spel och lite böcker. Så köpte jag ett Hello kitty halsband:) jag är nöjd med allt vi köpte. Ibland när man går på marknader så känns det som man köper skit. Men så blev det inte denna gången jippie:) Sen gick vi och åt pizza mums och jag blev mätt som vanligt och min älskling fick resten:) Sen gick man hem och spela wow. Jag är på 18lvl nu:) Går sakta framåt men jag skyller på min dåliga engelska hihi. Min älskling skulle på rollspel denna kväll så spela massor av wow.

kittysnygg

Idag har man pratat i telefon också. Prata med svärmor först.
Är glad att jag fick så trevliga svärföräldrar. Var rädd att jag skulle få hemska. Tror jag har sett för mycket på såpor hihi. Sen prata man med morsan:) Slapp betala räkningen ifrån adressändring. För allt var som det skulle vara:) Så hoppas det brevet från adressändring som ligger hemma hos svärmor är mina flyttkort vill gärna skicka iväg dom:) Så har morsan och farsan varit i linköping:) De har shoppat kläder och jag menar allvar! Så var de på ikea också och dom köpte någon lampa eller vad morsan snacka om. Tänkte åka ner ditt snart måste ju vara lite med maja innan hon flyttar till skåne. Kommer sakna henne massor. Men jag har iallfall något att göra i höst. Maja kanske får gå arbetslös mindre kul. Så skicka jag i väg lite brev idag:) Hoppas det kommer fram hihi. Snacka med Eve ikväll. Kanske åker till henne någon dag när det är bättre väder. Hon bor ju i hultsfred så blir att sova över. Hoppas vi kan gå ut och festa lite. känner mig lite fest sugen tror det är för de nya snygga kjolarna. Just nu har jag fått en lite galen ide! Jag vill ha en piercing till:) Men vet inte vart jag vill ha den bara:) Eve gjorde det i kalmar kosta bara 400kr och det var drop in:) Så ska se om min kära plånbok klara av det. fast skulle tycka det var snyggt med en lite ring i näsan allså på sidan och inte så jag ser ut som en tjur. Men det får jag tänka vidare på. men nu blev det slut på detta inlägg. Godnatt:) Ha en bra natt mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0