Torsdag och imorn åker man till byn.


sommar

Nu är man tillbaks igen. Jo vad har hänt inte så mycket faktiskt. Mitt csn har blivit beviljat nu är det bara att vänta på att man börjar plugga så man får lite pengar. Har skaffat bankid från min internetbank. Det var lite svårt men min kära kusin hjälpte mig lite. Var java som bråka. konstigt för när jag ladda ner så hade jag redan det programet. Så nu funkar det iallfall. Jag har kollat när jag får pengar jag får verkligen ta det lugnt med inköp. Fast fan så bråkar min mobil måste typ ladda den varje dag nu och jag gör inget med den. Så kanske tar min stupendium pengar till det i stället. För börjar bli trött på att prata ett samtal sen måste man ladda. Märkte det för ett tag sen men trodde det var för mycket sms och nu har jag rensat och den håller på endå. Men får se hur jag gör. För måste ju ha en mobil annars klara jag mig inte. Tänkte inte mig en dyr bara en som har ett bra batteri och msn på. Behöver ingen mp3-spelare har ju min spelar. isåfall får jag nog låna lite från mitt andra konto jaja är ju till en bra sak:) Folk börjar nog tror om jag tar sönder mina mobiler för att få en ny. Fast hade mer köpt något annat för dom pengarna. För tycker om den jag har nu men vill gärna kunna ringa utan att den dör för mig. ja imorn då åker man till byn som sakt. Ska bli trevligt men fan vad jag kommer sakna min gulleplutt. Så idag blir det att packa lite och ringa morsan. Måste ju säga att mobilen är knäpp. Hon kommer inte bli glad jag som redan har lite pengar. Men vad ska jag göra vill gärna ha en som håller mer en ett samtal. Usch imorn ska man sitta på en buss från fyra till sju:( Men blir kul att hälsa på och ska till mormor med:) Sen va med maja de sista dagarna innan hon flyttar. Men jag får se hur länge jag stannar i byn. Har massa saker jag måste fixa ska till banken och ungdomsmottagningen. Sen telia säga upp mitt internet. Men det blir nog bra när jag tar mig lust och tid till det. Ska nog till telia när jag är i västervik iallfall:) Får se vad mamma och pappa säger visst jag gör ju som jag vill. Men idag tror jag man ska ner till ica och kolla efter något till resan imorn och min älskling ska hämta min post. Jag tycker om att få post om det inte är räkningar iallfall. Men nu ska man hitta på annat en att skriva här.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0