Trevlig helg och sen en fin måndag med en sur Anna.


kramar

Men i fredags blev man faster som sagt till lilla Agnes:) Hoppas man hinner träffa henne nu när jag åker ner:) Så på fredag åker man och hälsar på i byn. Kommer på fredag kväll. Älskar sommer på ett sett och ett annat inte vet ni vad? Jo dom byter buss och tågtider blir galen. Hade tänkt att åka på lördagen men fan det går ju bara en buss till västervik annars brukar det minst gå två på lördagen. Surt som tusan. Får väl se hur länge jag stannar. jag har iallfall bestämt att vi ska grilla när jag kommer till byn. Så nu vad gjorde man i helgen:) Jo i lördags eftermiddag. Åkte vi till min älsklings farmor och farfars sommarstuga i skärlöv. Vi åkte åt och spela kubb, Jag fick träffa Antons tjej kusin hon hade två söta barn. hennes dotter tyckte också om hello kitty. Antons släkt från dalarna är hur trevliga som helst men fattar lite smått vad dom säger. Antons farfar på minner mig lite om morfar. Han berätta med gamla saker från förr. Som sakt vi spela kubb och jag vann mest:)  Blev en lång trevlig kväll. Sen åkte vi hem med viktor och Fanny. De hitta nästan inte nyckalarna till bilen. Snackar faktiskt rätt mycket med Fanny hon är jätte trevlig. Ja men då var den lördag slut snyft.. Sen kom söndagen och vad jag sover länge. Blev inte så mycket bara min älskling vara lite stressat och sur. Men ingenfara på torpet. Men en bra dag var det endå:) Sen blev det måndag. jag har spelat mitt sims spel idag. Har ju fått ungar där men dom tog socialen ifrån oss snyft. Så har jag fixat lite med mina papper med och skickat in papper till csn men något säger mig att jag sa för många ja men får se vad det blir av det. Så har jag gjort en lapp vad jag ska med mig när jag börjar plugget. Blev inte så mycket men är nog inte klar en. Så har jag Anna varit sur idag på min älskling, var en små sak men jag är så känslig så ska man ha mens nästa vecka så skyller på det. Men imorn tisdag så ska jag och min älskling fira sju månader jippie:) Så är det morden i midsomer det får man inte missa. Men nu ska man fortsätta äta på sina goa chips.
Så en sista sak älskar dig min Anton Glad att vi hitta varandra:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0