Underbart väder med bad


sött

Då tar man sig lite tid att skriva. Jo igår var man i Borgholm:) Vi åt middag och shoppa lite. Handla knappt inget bara en film. Sen när kvällen kom så bada vi i havet. Det var solnedgång så vackert. Sen blev det ännu finare när det var en luftbalong som var ute med och sen får man inte glömma bron. Så fint och romantiskt:) Min älskling och jag pussades till solnedgången:) Men var lite kallt i vattnet för vi bada ju inte förens nio på kvällen. Sen gick vi hem och sov. Jag vakna halv ett hihi. Har inte hänt så mycket idag. Antons kusiner åkte idag. Känns faktiskt tomt här nu. Jag bada idag med hii jätte kul. Så himla sött att pussas när man badar. Känns så romantiskt och vackert. Så har man spelat wow med. Jag är uppe i 15 lvl. Känns som jag lär mig mer och mer om det spelet. Men idag blir det ett kort inlägg orkar inte skriva mer. Men imorn blir det att städa lite tror jag. Men ha en bra kväll mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0