Då är det dåligt väder igen:(

 

Hej igen var ett tag sen:) Har inte haft tid att skriva eller haft lust med det. Vad har hänt . ja inte så mycket. Mest slappat och slappat. Jag har mest spelat wow är på 20lvl nu. Jag har fått mer brev från csn de vill ha hur mycket jag har pluggat innan. Det är bäst att de får dom papperna med. Har sovit dåligt denna vecka. Har tänkt så mycket på när jag börjar plugga. Lite nervös hur jag ska åka ditt och mer eller mindre hitta i Bräkne-Hoby. Men tror det kommer gå jätte bra. bara ett problem hur ska jag få med allt ner ditt. Blir att fundera på vad man ska ta med. Men nu är min killes kusiner tillbaks innan de åker hem igen. Fast känns inte så stökigt som sist de var här konstigt. Snart ska man åka ner och hälsa på sina föräldrar:) Blir sista gången innan man börjar plugga. För sen kommer det bara bli att åka på loven. Men nu till detta youtube-klipp. Jo jag har sett denna film Arn och tempelriddaren och vad tyckte jag.  Jo den var väl bra men lite osäker om mitt kära historiehjärta tycker likadant. För tyckte endå lite att den var lite väl för mycket och så är filmen snapphanar mycket bättre berättad i historie syfte. Så Arn var lite för mycket bara. För mig ska man se på filmen och känna att man är med då och jag älskar ju just den tiden. Så för mig är just det viktigt. Men får se vad nästa Arn film blir som kommer ut i höst..

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0