Vad dagarna går!

Neverstore:)

Nu är man hemma på Öland:)
Var skit jobbigt att åka buss i hettan som var igår. Buss jäveln hade knappt någon fläkt. Drack som en galning. När jag kom hem fick man vara ensam med katterna för älsklingen var på rollspel. Sen kom han hem och han var glad att se mig efter en vecka. Idag har man varit och kolla efter sysaker till skolan börjar. Hitta nålar iallfall men saxarna kom inte förens om två veckor får väl gå ditt några dagar innan man åker till plugget. Sen var man på banken. Träffa en jätte snäll kvinna som jag prata med var ju ny kund. Så ska ditt imorn och fixa det sista. Så får inte glömma min internetbanks dosa. Så får se när jag vaknar imorn så kanske jag ringer skolan så jag får det med gjort. Så har man ju inte så mycket kvar att fixa sen. Känns som det är mycket kvar men det är ju inte det. Man är lite nervös inför skolstarten och nyfiken med. Så mycket nytt.. Jag känner mig verkligen mogen nu:) Jo glömde att säga att jag har städat idag. Blev jätte bra men svettig blev man. Ikväll kanske min älskling ska gå och nattbada fårse om han går och gör det. Har fått post från csn med min studieförsäkran tror jag skickar in den på nätet så spara jag pengar. Känns bra att csn har gått bra för mig. Vissa har ju haft problem med dom. Men vad händer denna vecka jo jag ska fixa lite som måste fixas har ju hela veckan på mig:) Men tror jag tar och fixar biljetterna nästa vecka till resan till plugget. Tänkte om jag skulle ta kort så jobbigt att betala varje gång man åker. men kort är så dyrt. Men fårse med priser. har iallfall hittat den perfekta bussen. Kust till kust heter den buss 500:) Har sett den ofta i kalmar. Så går den ditt jag vill. Men måste kolla med tåget jag ska byta om det passar. För hitta en buss jag kan ta på fredag hem. Sen hitta man en buss jag kan ta ditt på måndagen. Men måste kolla med skolan när vi slutar på fredag och om man får vara över helgen på internatet. Men har ju iallfall hitta det jag ska åka är ju iallfall bra:) Just nu sitter man och snackar med Eve på msn:) Hon skickar Neverstore låtar fan vad de är bra:) Love Neverstore:) Men fundera om jag ska duscha snart:) Behövs nästan varje dag i denna värme:) Men ha en bra kväll i värmen:)

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0