Vad livet har förändras!

söt

Ja nu var det onsdag och vad tiden går snart är sommarlovet slut om man kan kalla det sommarlov. Igår var vi i Linköping på biltema pappa skulle ha något till motorcykelen. Sen blev det Norköping:) Brosan bor ju där så fick se hans nya lya. Det var fint man han gör om så inte klart än. Så fick vi träffa brosans kompis och hans familj. Vilka söta ungar. Sen åkte vi hem. Vi åt lite innan vi kom hem på ett värdshus:) Jag tog kyckling. Sen åkte vi hem till byn igen. Sen har man mest varit med maja:) Känns konstigt att båda har flyttat snart. Blir inga kvar i byn. Livet förändras fort men till det bra:) Jo jag är glad :) För ska snart träffa en jag har snackat med på nätet. På familjelivs på hemsida. En tjej sökte vänner på Öland så skicka in ett medelande. Får se hur det blir för hon bor utanför Borgholm och det är en bit. Men skitsamma VIll ju har nya vänner. Hon har en son med. Är bra om jag lär mig lite mer om barn. Har träffat för lite barn i mitt liv. Men nu sitter man här och fundera vad man ska ta med hem. Har packat lite jag har glömt att  ta med. Jo idag köpte man Bert ni vet den gamla serien som gick när man var liten. Undrar Vad min älskling tycker om Bert? Så köpte jag något till min älskling i linköping. Men Kommer hem på söndag och mina föräldrar tänkte sova hos oss för finns inga lediga stugor på campingar. Men mina föräldrar tänkte åka tidigt på söndag morgon usch hatar tidiga mornar. Men på lördag ska jag se på sommarkrysset. Neverstore ska vara med wow går inte att missa. Men nu ska man ta och göra annat. Ha det bra mina läsare:)

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0