Saknar dig Morfar och min hund Bobby!


cool

Idag har man varit med Isabell:)
VI hade kul. Vi åt pizza och kolla på film. Så var vi på ica med och jag köpte två nya filmer idag Shrek den tredje och Harry potter och fenixorden:) Shrek den tredje har jag inte kollat på än men ettan och tvåan är bra så det är säkert denna också det. Får man hoppas. Harry potter och fenixorden har jag sett på bio innan. Den är piss dålig mot boken. Men vill ju ha filmerna endå har ju alla böcker. jag läser på den sista boken dödsrelikerna nu. Är i slutet. Bara att det händer så mycket i livet så har inte hunnit läsa klart. Men tänkte försöka läsa lite denna helg när det är rätt så lugnt. Denna dag tänker man på Morfar han skulle ha fyllt år idag. Saknar han massor. Har snart gått ett år sen han lämna oss. Och två år sen min hund lämna oss också. Visste inte att sorg skulle vara så jobbigt. Men själv är jag inte rädd för döden. Jag tror att man hamnar på ett bra ställe. Men nu ska man försöka tänka på något annat en sorg. Denna kväll har jag faktiskt tråkigt. Vet ej vad jag ska hitta på. Visst skulle jag kunna läsa men då blir jag trött. Jo så sitter man här och tänker på nästa vecka:) Varför ska man vara nervös en vecka innan allt händer? Men nu ska jag försöka att hitta på något. Ha en bra kväll mina blogg vänner!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0