Då var man hemma från Borås!

stugansängenhihi

Igår allså Tisdag:)
Åkte vi i klassen till Borås. fan vad långt det var. Jobbigt att åka bil i värmen blä. Vi var på eco & borås tapeter. Snacka om snygga tapeter:) Fast dyra hihi. Vi fick se fabriken och hur de gör tapeter. Sen åkte vi till stugorna och fixa allt med det:) Sen blev det shopping i Knalleland. Wow säger jag vad affärer. Men jag handla inte så mycket hihi. Handla en Hello kitty duschkräm.

söttborås

Jätte söt:)
Sen köpte jag smink. Nu skiter jag i mitt jävla öga är så trött på den. Så idag sminka jag mig lite. fast det är väl borta efter all svett. Jo efter shopping så åt vi sen blev det tillbaks till stugorna. Mikis och jag köpte glass och dela på en läsk. Sen vid tolv så där så gick vi och la oss. Jag sov som en prinssesa:) Brukar aldrig sova bra i campingstugor. Sen på morgonen allså idag hihi. Så gick vi upp sju eller jag gick upp halv åtta. Sen städa vi och åkte i väg till ett studierbesök till på ett väveri.
 
usch

Sen blev det Skroten allså en tygaffär hihi.
Jag handla lite faktiskt ett ROSA tyg. Vem kunde räkna ut det hihi? Sen åkte vi hem:) så skönt att vara hemma igen:) fast blev sent men vad fan är ju ledig på fredag:) Jo just det ..En karl ringde om ett sommarjobb jag sökte i Borgholm. Var att städa på ett hotell. Men han skulle höra av sig om han hade något jobb i juli. Roligt att någon ringde för det är säkert många som har sökt samma jobb.Men snart blir det att sova. Men är inte trött hihi. Jo jag lägger in lite bilder från resan:) Bara en sak jag hatar när mitt hår är lite lockigt:( Tack att de uppfann platttången:) Nu ska jag sova. ha en bra natt mina vänner!

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: hej

hej fin de va ?

2008-06-27 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0