En konstig dag!


Vackert

Vad har hänt idag:)
Jo jag skulle ju på möte om min utredning. Då fick jag träffa tre stycken. Så helt plötsligt börjar de prata om utredningen att den gick faktiskt jätte bra. Jag är normal begåvad fick man reda på idag känns lite knäppt. Jo jag vet att jag har utvecklas massor de senaste åren. Men trodde aldrig att det var så mycket. Så nu får man skaffa csn till min utbildning. Hoppas jag får det bara. Jag håller på att packa till resan till torsdag. Hoppas inte min älskling får för full postlåda med min post på torsdag. Imorn ska man ringa runt lite. Jag som hatar det. Måste ju säga upp lite innan jag flyttar. Men nu ska jag packa lite till. Ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Kiickman

Wooho bilden jag fotade!! =D

2008-06-26 @ 13:06:55
URL: http://kiickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0