Har börjat spela Wow!

                                    
    wow

Idag är det fredag:) Igår kom Antons kusiner Nils och Robin. Dom är jätte shyssta:) Men känns som lägenheten är lite liten för fyra personer och två katter. Men får väl gå endå. Idag var vi på Citycross och vi hann att kolla utemöbler. Vi hitta några platsmöbler. Det blir bra för oss:) Morsan och Farsan vill ju ge en inflyttningspresent så kanske blir utemöbler:) Imorn kommer de. Har längtat så efter mina saker det kommer 16 kartonger. Jo just det skulle ju komma till spelet Wow. Jag har börjat spela lite nu igen. Eftersom min gamla gubbe försvann fick man göra en ny och namnet blev Naglady:) Jag bestämde lady och min kille det andra. Är så dålig på att komma på namn kommer bli svårt att välja namn den dagen jag skaffar en bebis. Men Wow är rätt roligt om man är lite rastlös. Men jag är bara på level 11:) Har faktiskt fått några vänner där:) Men ska väl snacka om något annat nu. Jo Jag känner mig inte redigt hemma än hoppas det blir bättre när jag får sakerna men det tror jag. Har faktiskt börja skriva med en tjej från Borgholm på helgon:) Hoppas vi kan snacka lite till. Så kanske vi kan hitta på något någon dag. Skulle vara kul med lite nya vänner. fast vet att jag kommer få nya på skolan. Men endå. Just nu sitter man och tänker på sitt liv och hur mycket det har förändras på bara ett år. Känns inte som Anna är Anna längre. Känns som jag är en ung mogen kvinna. Känns som man var 15 igår. Kommer ihåg det så väl och hur jobbigt det var i plugget och hur man tyckte livet var skit i mellan åt. Men känns som den Anna som jag är idag är endå bäst:) Idag vågar man vara den man var. fast förut gömde man sig bakom ett hårt skal av blyghet. Så skönt nu kan inte blygheten stoppa en. ibland kan det ju vara självförtroendet som gör det i stället. Men det har också blivit bättre. Tror folk som har känt mig i flera år märker det. Att Anna inte är den hon var förr!! Fast endå saknar jag att vara barn lite med alla minnen och då menar jag de bra minnen. När jag tänker på skola så tänker jag bränn ner skiten. Det jag älska mest som barn var att vara ute i skogen och leka sen att vara hemma. Jag var rätt galen som liten hoppa från tak och på brosan folkrace bil på vintern. jag är uppväxt i en by vid namnet Överum. Visst skulle inte vilja vara uppväxt någon annanstans. Men endå om man fick ta bort alla idioter som tyckte man skulle vara perfekt och skit snygg. Så skulle Överum vara ett bättre ställe. jag trodde jag alltid skulle få bo kvar där och gömma mig med min blyghet. Men så blev det inte. jag har alltid haft ett Motto: Att här ska jag inte stanna längre en att jag måste. Min plan har alltid varit att vissa folk att jag kan:) Så nu känns det skönt med flytten och sen börja plugga i blekinge. Känns som jag blyga Anna har chockat massa av människor. Mest i skolan faktiskt. Blev så trött i slutet kändes som man var helt dum i huvudet. Alla bara tjata och tjata om hur det gick att bo själv. Men fan om det hade gott skit hade jag väl blivit av med lägenheten. Så det kändes som det var tags med att ta student. Jag fällde ens inte en tår på student. Så ska bli skönt att börja plugga någon annanstans:) För nu känns det som mitt liv börjar:) Kommer bli kul med säkert några hinder på vägen. Men känns som allt kommer gå bra:) Undrar vad man gör om tio år:) Då hoppas man att man har en familj:) Men för mig är barn viktigare en att gifta sig. Känns som massa jag känner är för snabba med allt. De är ihop ett år sen gifter de sig. Visst jag och Anton flytta ihop efter ett halv år:) Visst det är stort men inte som att gifta sig och skaffa barn. Just nu i livet ser jag inget barn. Det passar inte in än. Jag känner mig inte riktigt så mogen än. Visst är jag mogen men inte så jag skulle vilja bli mamma. jag känner en som är lika gammal som mig hon är gift och har barn. Visst det är hennes val. precis som mina val är mina. Men känns knäppt när man hör de i min ålder skaffar barn. Känns så ungt:) Undrar hur man skulle tänka om man blev med barn. Visst skulle kännas fel att göra abort men endå varför ha det kvar om det inte känns rätt? Fast skitsamma ett sånt val hoppas jag aldrig i mitt liv måste göra och det ska jag se till. Fast roligt att man ska bli faster igen:) Men ensak som är säkert är att Anna jag då:) Alltid kommer vara envis och älska rosa. Sen mer eller mindre vara lite knasig och galen. Så detta får sluta dagens blogg inlägg!
Godnatt mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0