Lördag och jag känner mig lite nere.


sorg

Ja idag har man inte gjort så mycket.
Jag blev väckt av mina föräldrar vid tio. Så fick ta på mig så vi kunde åka och handla saker till studentskivan. Blev nästan altt som skulle köpas in. Jag var på systemet med köpte lite gott till student morgonen. Hade inte tänkt att supa mig full på morgonen men lite kan man ju ta och fira. Så köpte man skavsårs plåster till studenten med. Jag har räknat ut att jag kommer ha skrikande ont i fötterna efter att gå i mina studentenskor. Visst har ju gått lite med dom men endå. Man vet ju hur det brukar bli endå. Men annars idag har det inte hänt så mycket. Känner mig lite nere. Vet inte varför. Tror jag är orolig över något men vet inte vad. Visst händer det mycket nu men känner ingen oro utåt. Kanske är sorgen efter Morfar och min hund. Vem vet. Men skitsamma nu ska man försöka hitta på något att göra. Är rätt så rastlös. Men ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0