Lugn tisdag med Jul i Kapernaum!


jul i kapernaummorden i midsomer

ja då var det tisdag igen. Vad har hänt idag. Inte så mycket var lite sur tidigare idag. hatar att ha mens det gör mig till ett monster. Så sov jag dåligt för hade ju ledvärk. Men min kille och jag sov brevid varandra i natt iallfall. Vi brukar inte göra det är så varmt. Liter sur på mig själv för jag tog ut mitt sura humör på min älskling. Men han tog det inte så hårt. vad har man gjort mer. Jo snacka med Ida om vi skulle va nästa vecka. Ska försöka få med Eve också. Roligare när man är fler:) Ikväll är det soligt väder ute och jag är inne och ser på en julkalender mitt i sommaren. Hitta den bland min pojkväns filmer. Det är Jul i Kapernaum. Den är så bra:) Jag har inte sett den så ofta. Så roligt att sitta och minnas gamla minnen. Men kan bara kolla till kl.21.00 för då är det Morden i midsomer. En sommar utan den serien är ingen sommar. Så kan ju inte missa första avsnittet för i år. Just det gjorde Lite smoothies med lite färska jordgubbar,banan,is och mjölk. Den blev jätte gott:) Jag tog lite av det vi hade hemma och innan bananerna blir för gamla. Gjorde det till min älskling kommer hem. Måste ju ge något för att jag var som en häxa idag. Men nu sitter jag och fundera om jag ska till kalmar imorn och gå på stan och fönstershoppa lite.Men jag får se hur jag gör. Men hjälp vad trött man är fast är inte ensam för det är mina två sötnosar med. Men nu ska jag sluta att skriva för idag och fortsätta att kolla på julkalendern. Men innan jag drar så ger jag ut Smoothies receptet:) Mitt egna ihop plock.
mums
Smoothies recept!
Några stycken färska jordgubbar. Ta så många du tycker passar!
3 bananer
3 isbitar
Sen tar du mjölk så det blir så tjockt som du vill ha den.

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: i

hej fint

2008-06-27 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0