Måndag med åskväder.

jobbigt väder.

Idag sov man länge nästan till tolv:)
Jag hann duscha innan vi skulle äta:)  Sen någon timmar efter blev det värsta åskvädret. Tur att man inte är åskrädd längre. Då fick man tid att packa. För just nu ser det för jävligt ut här hemma oss mina föräldrar. Just nu är det mest det jag fick på studenten och badrums sakerna som ska packas. Blir massa torrvaror som ska med till öland så vi kommer iallfall klara oss på det ett tag:) Men nu sitter man och fundera på mitt möte som är imorn. Hoppas allt blir klart så man kan åka iväg på torsdag. Blir så dyrt om jag ska åka tillbaks veckan efter för att ha möten. Men jag har adressändrat till 19/6 på torsdag allså. Hoppas posten hittar till min nya adress hihi. Så måste man ringa till försäkringskassan och säga upp mitt bostadsbidrag. Men blir säkert bra. Men just nu sitter man och längtar tills flytten är klar:) Men lite nervös över min ekonomi. Men så snål som jag är så kommer de gå bra:) Men nu ska man se på Lyxfällan. Ha en bra kväll!

Mvh Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0