Måndag med städning!


så rätt så

Idag har vi städat:)
Blev jätte bra när vi blev klara. Gick snabbare när man är två stycken. Sen gick man till köpstaden. Jag köpte mig en ny kalender. Så jag kan skriva vad som händer framöver:) Den är skit snygg :) Rosa och svart så klart. Var ju jag som köpte den hihi. Sen köpte vi mat och lite rengörningsmedel. Idag fixa morsan lite saker som måste fixas. Glad att man har så undebara föräldrar som ställer upp. Men allt gick bra:) Så nu är allt fixas. Jag måste försöka få upp några av mina kompisar hit. Skulle vara kul att umgås lite med dom innan man börjar plugga. Vill ha lördag jag vill ha hit mina saker. Mina föräldrar hade tänkt att börja åka från Överum vid sju på morgonen. Hm undra när dom är här då. Får reda på mer närmare lördagen. Maja skulle följa med också och se hur det ser ut här. Men blir säkert bra. Men jag måste verkligen köpa Arn och tempelriddaren:) Men den är så dyr. Så väntar ett tag. Tills den blir biligare. Just nu sitter man och fundera vad man ska hitta på i veckan. Blir nog en lugn vecka med mycket sovande. Kan behöva det efter allt som har hänt. Just det idag ringde Psykologen och fråga hur det hade gått. Är nog sista gången han ringer sen är man utskriven där ifrån. Så nu får man klara sig själv:) Känns spännade men skönt. Nu ska man vissa folk att man kan saker som de inte trodde man kunde. Känns som man börjar om sitt liv på något konstigt sätt. Jag måste verkligen åka ner till Överum någongång i slutet av juli:) För blir svårt sen när man har börjat plugga blir så himla långt att åka ditt. Vill börja plugga snart:) Vill träffa nytt folk:) Känns som jag kommer hitta några nya kamrater där nere. Hoppas någon bor nära Öland iallfall. Jo föresten jag har glömt att säga att jag ska bli faster i mitten av juli. jag hoppas på en pojke:) Men spelar väl ingenroll men endå. Men nu ska man försöka att hitta på något annat:) Så vi hörs! Ha en bra kväll mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0