Midsommar på södra Öland!


mumsSå söt älskling man har:)så söt

Jo nu har man inte skrivit sen i Onsdags.
Vi kan börja med torsdagen. Då gick man upp tidigt för att åka till killen. Resan gick jätte bra var massa av folk minst tio fick stå i bussen till kalmar. Bakom mig satt två killar som drack öl och spela musik. De skulle fira midsommar på öland. Undra om de kom fram? Sen kom man fram. Då kom min kille och hans kompis och mötte mig vid bussen. Vi skulle äta glass mums. Sen gick vi till systemet och det blev lite gott iallfall. Senare på kvällen fixa vi lite här hemma. Sen blev det Fredag och då skulle vi åka till Svärfar.

fint husgulliglillsöta

Det var jätte kul. Vi åt mat och sen grilla vi på kvällen. VI åt god efterrätt med jordgubbar:)Han har fyra söta katter och en av dom skulle få kattungar. Men det var kallt ute det var synd kunde faktiskt varit lite varmare på öland. Så vi kunde varit ute mer. Sen på kvällen såg vi matchen mellan Kroatien och Turkiet. Hjälp vad spännade det var. Men rätt lag vann till slut iallfall. Det tycker jag. Sen gick vi och sov. Jag sov jätte bra fast jag frös lite. Sen blev det lördag. Vakna av att det regna och blåste som tusan. Blev en lugn förmiddag med mys med katterna. Sen på eftermiddagen kom Viktor och Fanny. Vi åt samma goda mat som i fredags.

gammal och finrosa hihifint litet rum.

Vi spela kubb. Vi tjejer förlora. Men vi var ju bara tre de andra var fyra. Så vi var endå bättre så de så. Sen på kvällen såg vi matchen mellan Holland och Ryssland. Vi hann inte se klart på hela matchen innan vi åkte hem. Men vi lyssna på radio och Ryssland vann:) Helt rätt tycker jag. Nu hoppas man Spanien vinner ikväll. För jag vill ha Spanien och Turkiet i final. Vi kom hem till två glada katter som vill ha sällskap. Men vi satt uppe till tre på natten. Vi var inte så trötta hihi. Idag söndag vakna man ett. Hjälp så sent. Men duscha det var skönt efter denna långa helg. Idag ska jag gå och handla massa gott och söt. För min kille åker ju på rollspel ikväll så då kan man ju äta lite gott när han är borta. Ska prata med morsan ikväll om lite och när de kommer på lördag:) Bilderna jag har lagt in är lite från i helgen:)

ha en trevlig söndag mina läsare!

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0