Onsdag


Massa bär mums

Idag har man ringt runt.
Det gick jätte bra så nu är allt ordnat. Känns underbart. Nu behöver jag bara åka imorn och ha en underbar midsommar:) Med lite sol får man hoppas på. Jo jag skicka ett mail till csn. Så de skicka blanketter till mig. För jag hitta inga på hemsidan som passa och endå leta jag som en galning. Nu har man packat klart blir en stor röd väska imorn plus min data. Hoppas tåget kommer imorn som det ska annars missar jag bussen och då blir jag sur. Jag känner mig rätt lugn efter allt som har hänt. Får mina sista pengar imorn så då får jag klara mig med 11.000 kr till augusti och lite till beror ju på csn. Men blir nog inget problem:) Ikväll ska de flesta se på sverige matchen. Man jag ska nog till maja och kolla på Arn och tempelriddaren. Den kom ju ut på dvd igår. Tänkte köpa den men vill se den först. Dumt att köpa en dyr film och den är kass. Det är som att kasta pengarna i sjön. Hm undra om man får någon post imorn skulle vara kul faktiskt:) Nästa helg blir det att packa upp. Ska bli skönt. Jag är trött på att packa. Men just nu hoppas jag på att musiken. Jag laddar ner blir klar vill ju fulla min mp3-spelare med lite nytt. Men nu ska jag gå och göra annat.
Ha en bra kväll:)

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Isabell

hej fin de du skriver ?

2008-06-19 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0