Onsdag


trött

Idag gick man upp tidigt:(
Skulle ju på min utredning. Det gick bra. Kunde inte ha gjort bättre.
Så såg jag att de sålde jordgubbar vid coop extra de kosta bara 30kr inte så farligt endå. Nu sitter man hemma och har precis duschat så uderbart:) imorn kommer syrran och min älskling. Sen så kommer ju morsan,farsan och mormor hit de ska ju firar syrran som fyller år snart. Så fick ju ta och städa lite med. Just nu sitter man och tänker om det finns jordgubbar imorn vid centrum hoppas på det:) Annars får jag väl ta vattenmelon i stället gott det med:) Undra vad man ska äta imorn för syrran skull ju komma tidigt. Men det märker vi. Nu ska man slappa innan allt händer. Ha en bra kväll mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0