Studenten!!! Fan vad vi är bra!


Igår tog man studenten jippie.
Jag var nervös. Men allt gick bra:) Syrran sminka mig. Så jag var skit snygg. Vid kl.10.10 skulle man till plugget och träffa dom andra:) Vi åt smörgåstårta och jordgubbstårta. Det var jätte gott mums. Sen åkte vi till kyrkan. Vi skulle gå in sist i kyrkan på rad och det var mest pinsamt. Vi fick våra betyg och några fick stipendie pengar:) och jag var en av dom så man är 500 kr rikare hihi. Betyg blev väl rätt bra:) Sen efter sprang vi ut från kyrkan:) Så fick man se alla sina släktingar med blommor och gossedjur:) Sen åkte jag hem och hade studentskiva:) Blev massa gott. Men jag var mest nyfiken över paketen hihi. Jo, vad fick man.

rosa hjärtanså fint:)
jag fick två skålar med hjärtna i botten:) Så fick jag ett armband av min älskling och svärföräldrarna:) Så fick man fler smycken, Multiskrivare, medeltidsflaska, en dessertbok, pengar, m.m. Så man var jätte trött efter allt. Så sov man jätte bra:) Men idag blev det flytt och åter flytt. Tänk att man har så mycket. Blev rätt mycket som ska till Öland endå. fast min kille ville ha med lite till hihi. Jag har adressändrat till den 19 juni. Så då ska jag försöka åka upp. Vill ju fira midsommar på öland så klart:) Så kommer mina föräldrar veckan efter med möblerna och allt. Men nu sitter man och kollar på matchen mellan sverige och spanien. Hoppas det är slut snart. Har faktiskt börjat tröttna på fotboll. Och imorn ska man städa hela lägenheten usch så tråkigt. Då åker min älskling hem:( Men kommer ju snart upp så ska väl klara mig några dagar:). Men nu ska man väl kolla på den där jäkla matchen. Ha det gött mina läsare.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0