Studenten närmare sig är nästa fredag

lekt lite hihi

Idag har man varit i skolan som vanligt.
Vi snacka om studieresan till borås. Ska bli skoj. Jag tar inte med mig så mycket orka bära på packningen. Idag tog man med massa skit man har gjort i skolan. Kan inte fatta att jag bara har några dagar kvar. Denna vecka går vi till torsdag och nästa vecka går jag på måndag. Sen på fredagen är det studenten. Denna helg ska jag slappa och packa det sista. Ska bli skönt att gå till frisörn nästa vecka har värsta utväxten och det är inte snyggt. Jo glömde att säga att jag är nervös men vet inte varför borde ju vara stressad men är nervös i stället. Längtar tills skattepengarna kommer!! man får ju tillbaka lite iallfall. vaktmästaren var här idag och fixa två saker. Skönt att få det gjort innan flytten. Jo studenten skulle man ju snacka om. Börjar ju 10.10 den dagen. Syrran ska fixa i ordning mig på morgonen. Så måste jag till systemet dagen innan vill ha något till studentmorgonen hade tänkt mig jordgubbar och något drickvbart. Fast vet faktiskt inte vad jag ska köpa att dricka är ju rätt kräsen i det området. men nu får jag sluta att skriva innan man får kramp i fingrarna.

Mvh Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0